Veelgestelde vragen

Heb je een vraag voor Jouw Regeltante? Misschien heeft Jouw Regeltante dat ook al voor je geregeld en het antwoord hieronder neergezet!
Mocht het antwoord er toch niet tussenstaan, neem dan contact op via telefoon, e-mail of whatsapp!


Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal en/of uitvoering van het product, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Winkelwagen' zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden, en wanneer je de betaling uit kunt voeren (vooraf overmaken, betalen via factuur of iDEAL). Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.


Kan ik hulp krijgen bij bestellen?
Geen enkel probleem! Jouw Regeltante is dagelijks telefonisch bereikbaar tussen 10.00 en 17.00 uur op telefoonnummer 06-12264371. Je kunt ook 7 dagen per week een e-mailtje sturen naar info@jouwregeltante.nl of een Whatsapp-bericht naar bovenstaand telefoonnummer,  er wordt naar gestreefd om iedere werkdag én in het weekend wel via e-mail en Whatsapp vragen te beantwoorden.

Zijn alle producten op voorraad in de webshop? 
In principe zijn alle producten in de webshop ook daadwerkelijk op voorraad, tenzij anders aangegeven. Indien er een artikel is uitverkocht staat dit aangegeven, maar je zou dit dan wel kunnen bestellen. We proberen namelijk zo snel mogelijk onze voorraad weer aan te vullen. Zodra de spullen dan binnen zijn, wordt dit zo spoedig mogelijk naar je toegestuurd. Je wordt op de hoogte gehouden van de verwachte leverdatum.

Hoe kan ik betalen in de webshop?
In de winkelwagen kun je direct de betaalwijze kiezen (je rekening wordt hier nog niet belast). Bij Jouw Regeltante kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL. Betaal je liever niet via iDEAL? Je kunt ook kiezen voor 'vooraf overmaken' (per overboeking op IBAN NL22ABNA 0823 3442 15, op naam van Inge Verbeek Virtual Assistent). Nadat wij de betaling hebben ontvangen wordt je bestelling ingepakt en verstuurd binnen 2 werkdagen. Betaal je liever achteraf? Kies dan voor 'betalen via factuur' (betalen binnen 14 dagen na ontvangst van je pakketje), en je ontvangt een factuur bij je pakket én via e-mail.

Kan mijn bestelling als cadeau ingepakt worden?
Uiteraard! Geef in je winkelwagen bij stap 2 onder 'Eventuele opmerkingen' aan dat het graag ingepakt moet worden, en Jouw Regeltante pakt het gratis voor je in. Meer informatie over onze cadeauservice vind je hier. Het cadeautje kan ook direct bij degene voor wie het cadeautje is afgeleverd worden, zie hiervoor 'Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?', hieronder.

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?
Eens in de zoveel tijd geeft Jouw Regeltante zelf kortingscodes uit, welke in een bepaalde periode geldig zijn. Als je op de hoogte wilt blijven van kortingscodes kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief of Jouw Regeltante volgen op Facebook of Instagram. Uiteraard kun je door middel van een gekregen cadeaubon van Jouw Regeltante ook korting krijgen op je bestelling.


Producten

Kan ik de producten ergens bekijken?
Alle producten kun je in webshop bekijken, met diverse foto's en informatie over de producten. Jouw Regeltante heeft geen fysieke winkel, dus helaas kun je de producten niet zonder afspraak in het echt komen bekijken. Wil je het toch eerst even wat beter bekijken, stuur dan gerust een Whatsapp berichtje, dan regelen we wel wat.

Komen de kleuren van de artikelen in de webshop altijd overeen met de geleverde producten?
Natuurlijk. Wel kunnen kleuren op een foto op ieder beeldscherm er anders uit zien. Jouw Regeltante probeert je zo goed mogelijk te informeren over de juiste kleur van het product, maar in werkelijkheid kan het iets afwijken van de foto. Er wordt veel aandacht besteedt aan de fotografie van de producten in de webshop, om je zo goed mogelijk te informeren over de kleur en het materiaal. Helaas kunnen hier geen rechten aan worden ontleend. 


Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL, de kosten van een brievenbuspakket zijn €4,95 en kosten van een standaardpakket tot 10 kg zijn € 6,95 voor Nederland. Mochten de pakketten zwaarder zijn dan 10kg, dan zal Jouw Regeltante even contact met je opnemen om je te informeren over de verzendkosten. Voor beide manieren van versturen ontvang je een track & trace code.

Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
Mocht je in het Westland of de directe omgeving wonen dan is ophalen op afspraak mogelijk (in de avonduren en in het weekend), neem dan even contact op via e-mail (info@jouwregeltante.nl) of telefoon (06-122 64 371) om een afspraak te maken. Indien je hiervan gebruik wilt maken, kies dan bij 'Betaalwijze' voor 'betalen bij afhalen'. De verzendkosten worden dan automatisch van je factuur verwijderd. Bij het ophalen van je bestelling is het mogelijk om ter plekke het bedrag contant te voldoen. Indien gewenst kun je ook achteraf betalen met de factuur. Om het je extra makkelijk te maken kan Jouw Regeltante je ook een Tikkie via Whatsapp sturen om de betaling te voldoen.


Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Na ontvangst van de betaling (of direct na je bestelling, wanneer je kiest voor 'betalen via factuur' of betaald via iDEAL) wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending en verstuurd via PostNL. Levertijd bedraagt 1 à 2 werkdagen voor voorraadartikelen. Voor producten die klantspecifiek gemaakt worden, zullen we samen contact houden over de voortgang. Het streven is om de bestelde artikelen binnen 1 à 2 weken te verzenden. Zodra je bestelling verzonden is krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en Jouw Regeltante is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Ook tijdens de feestdagen in december kan het zijn dat je bestelling er wat langer over doet dan verwacht in verband met de drukte bij PostNL. Dit kunnen we helaas niet anders voor je regelen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Ook als je bijvoorbeeld een cadeautje direct bij de ontvanger wil laten bezorgen of als je het pakket liever op je werk ontvangt.


Klachten & retourneren

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur), met een duidelijke foto van het kapotte artikel, via info@jouwregeltante.nl. Jouw Regeltante zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen.

Kan ik ook ruilen of retourneren?
Natuurlijk! Het is belangrijk dat je tevreden bent over de service en blij bent met de producten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had of wanneer je spijt hebt van je aankoop, kun je dit product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Deze voorwaarde kun je ook terugvinden in de algemene voorwaarden. Het herroepingsformulier kun je hier downloaden.


Meld je retour aan via info@jouwregeltante.nl of via Whatsapp 06-12264371, zodat we weten dat we een retourpakketje kunnen verwachten. Een e-mail volstaat met de nodige informatie (naam, ordernummer, bankrekeningnummer), eventueel mag je het herroepingsformulier invullen en bij je retourzending voegen. Verpak het onbeschadigde product goed en beschermd in originele verpakking, om beschadiging te voorkomen. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het desbetreffende product binnen 14 dagen terug. Mocht je ervoor kiezen om een volledige order terug te sturen, ontvang je het totaal van de factuur inclusief verzendkosten retour. Kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Retour zenden kan naar onderstaand adres:
Jouw Regeltante
Groeneweg 10a
2691 MP 's-Gravenzande

De producten die speciaal voor jou gemaakt zijn door Jouw Regeltante, zoals bijvoorbeeld het in elkaar zetten van de kerkboekjes voor jullie huwelijk of de bedankjes, kunnen niet geretourneerd worden. Tijdens het maakproces zullen we over het eindresultaat nauw contact houden, dus we verwachten dat dit ook niet nodig zal zijn. Indien gewenst kun je een proefexemplaar ontvangen, voordat de gehele bestelling gemaakt wordt.


Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort Jouw Regeltante dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij Jouw Regeltante gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan info@jouwregeltante.nl, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.


Staat jouw vraag hier niet tussen?
Neem dan contact op met Jouw Regeltante per mail via info@jouwregeltante.nl of Whatsapp via 06-12264371. We helpen je graag verder!

© 2017 - 2024 Jouw Regeltante | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel