Verzending en retourneren

Hieronder vind je alle informatie over de verzending en retournering van Jouw Regeltante. Staat hier nog niet tussen waar je naar op zoek bent? Neem dan contact op met Jouw Regeltante per mail via info@jouwregeltante.nl of Whatsapp via 06-12264371. We helpen je graag verder!

Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL, kosten van een standaardpakket tot 5 kg zijn €4,95 en tot 10 kg zijn € 6,95 voor Nederland. Mochten de pakketten zwaarder zijn dan 10kg, dan zal Jouw Regeltante even contact met je opnemen om je te informeren over de verzendkosten.

Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
Mocht je in het Westland of de directe omgeving wonen dan is ophalen op afspraak mogelijk (in de avonduren en in het weekend), neem dan even contact op via e-mail (info@jouwregeltante.nl) of telefoon (06-122 64 371) om een afspraak te maken. Indien je hiervan gebruik wilt maken, kies dan bij 'Betaalwijze' voor 'betalen bij afhalen'. De verzendkosten worden dan automatisch van je factuur verwijderd. Bij het ophalen van je bestelling is het mogelijk om ter plekke te pinnen of om het bedrag contant te voldoen. Indien gewenst kun je ook achteraf betalen met de factuur. Om het je extra makkelijk te maken kan Jouw Regeltante je ook een Tikkie via Whatsapp sturen om de betaling te voldoen.


Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Na ontvangst van de betaling (of direct na je bestelling, wanneer je kiest voor 'betalen via factuur' of betaald via iDEAL) wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending en verstuurd via PostNL. Levertijd bedraagt 1 á 2 werkdagen voor voorraadartikelen. Voor producten die klantspecifiek gemaakt worden, zullen we samen contact houden over de voortgang. Het streven is om de bestelde artikelen binnen 1 à 2 weken te verzenden. Zodra je bestelling verzonden is krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en Jouw Regeltante is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Ook tijdens de feestdagen in december kan het zijn dat je bestelling er wat langer over doet dan verwacht in verband met de drukte bij PostNL. Dit kunnen we helaas niet anders voor je regelen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Ook als je bijvoorbeeld een cadeautje direct bij de ontvanger wil laten bezorgen of als je het pakket liever op je werk ontvangt.


Klachten & retourneren

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur), met een duidelijke foto van het kapotte artikel, via info@jouwregeltante.nl. Jouw Regeltante zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen.

Kan ik ook ruilen of retourneren?
Natuurlijk! Het is belangrijk dat je tevreden bent over de service en blij bent met de producten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had of wanneer je spijt hebt van je aankoop, kun je dit product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Deze voorwaarde kun je ook terugvinden in de algemene voorwaarden. Het herroepingsformulier kun je hier downloaden.


Meld je retour aan via info@jouwregeltante.nl of via Whatsapp 06-12264371, zodat we weten dat we een retourpakketje kunnen verwachten. Een e-mail volstaat met de nodige informatie (naam, ordernummer, bankrekeningnummer), eventueel mag je het herroepingsformulier invullen en bij je retourzending voegen. Verpak het onbeschadigde product goed en beschermd in originele verpakking, om beschadiging te voorkomen. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het desbetreffende product binnen 14 dagen terug. Mocht je ervoor kiezen om een volledige order terug te sturen, ontvang je het totaal van de factuur inclusief verzendkosten retour. Kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Retour zenden kan naar onderstaand adres:
Jouw Regeltante
T.a.v. retouren
Papelaan 8
2681 LL Monster

De producten die speciaal voor jou gemaakt zijn door Jouw Regeltante, zoals bijvoorbeeld het in elkaar zetten van de kerkboekjes voor jullie huwelijk of de bedankjes, kunnen niet geretourneerd worden. Tijdens het maakproces zullen we over het eindresultaat nauw contact houden, dus we verwachten dat dit ook niet nodig zal zijn. Indien gewenst kun je een proefexemplaar ontvangen, voordat de gehele bestelling gemaakt wordt.


Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort Jouw Regeltante dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij Jouw Regeltante gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan info@jouwregeltante.nl, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.

© 2017 - 2024 Jouw Regeltante | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel